De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KGN36ELEA op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,7

v*****@l****** 11-10-2022

Een goede aanrader !

Geschreven voor: Bosch KGN36ELEA

De Bosch koel/vriescombinatie in RVS uitvoering is een heel goede aankoop.
Het apparaat werkt uitstekend,staat op de juiste temperatuur en de indeling aan de binnenkant is ook top.
Zoveel ruimte had ik niet verwacht en het is ook een erg mooie RVS uitvoering die perfect in de keuken staat.

Pluspunten

• Alles

Minpunten

k.f.arets@home.nl 27-09-2022

zeer tevreden

Geschreven voor: Bosch KGN36ELEA

de koelvriescombinatie is geweldig. wij hadden nog en oud apparaat maar als je dit vergelijkt met de nieuwe combinatie is het prachtig om te hebben. wij zijn zeer tevreden ook pas na twee dagen. wij hopen nog vele jaren plezier te mogen hebben van de combinatie. wij zijn blij gekozen te hebben voor BOSCH.

Pluspunten

• alles

Minpunten

• geen

h*******@p******** 21-09-2022

Bosch vries/koelkast.Toppie

Geschreven voor: Bosch KGN36ELEA

Oude koelkast van 35 jaar oud moest vervangen worden. Deze stond in de garage alleen voor bier en frisdrank. Dankzij deze koel/vrieskombinatie kon ik meteen mijn vrieskast in de bergruimte leegmaken en de inhoud verplaatsen naar mijn nieuwe koel/vrieskombinatie. Ben er zeer gelukkig mee. Ontdooien hoeft nu ook niet meer, wat met het warme zomerweer toch wel erg handig is. U biedt een rijk scala aan producten aan voor een redelijke prijs. Hartelijk dank daarvoor. Ik krijg binnenkort mijn cash back korting van u. Dat is mooi meegenomen in deze tijd. Dus toppie